sobota, 10 listopada 2018

Nastroszona choinka (138/2018)

Karteczkowy sezon świąteczny w pełni, zatem i u mnie nie mogło zabraknąć bożonarodzeniowej kartki. jest ona inspiracją dla sklepu Filigranki. Do jej wykonania użyłam gotowej bazy kartki - Choinka oraz tekturkowego łańcucha - koronki   

Łańcuch obsypałam brokatem. Dodałam wycięte z zielonego papieru czerpanego choinkowe gałązki i listki ostrokrzewu oraz poinsecje z foamiranu - wycięłam je wykrojnikiem Lady E Design - Leaves 002. Gałązki przyklejane są punktowo i nie całej długości, co sprawia wrażenie, że choinka jest nastroszona













Choinkę zgłaszam na wyzwanie:

https://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-35-kartka-w-innym-ksztacie.html

15 komentarzy:

  1. Piękna na Twoja nastroszona ,cudnie ją ozdobiłaś ,jak dla mnie to piękna ozdoba ,a nie tylko kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i pracochłonna, jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała inspiracja. czuję się zainspirowana :-) Świetny pomysł. Ślicznie przyozdobiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna .Wspaniała inspiracja na świąteczną kartkę lub dekorację.Gratuluję ,Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiuuu... Jest piękna... Uwielbiam takie nastroszone karteczki:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł, cudne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję wszystkim za miłe słowa, które tutaj pozostawiłyście. Niezmiernie mi miło, że spodobała się Wam ta nieco inna choinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna choinka :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. sosnowygaik, Anika - cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadoym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczności, cudna ta choineczka, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudnie! Bardzo świątecznie! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)