niedziela, 25 listopada 2018

Pachnące pudełko z maską (148/2018)

Na półkach naszego sklepu Filigranki pojawiły się filigankowe maski, które doskonale nadają się do przyozdabiania różnych powierzchni.
Do swojej najnowszej pracy wybrałam dwie:

Szablon/maska ŚNIEŻYNKA Filigranki nr 1

 Za pomocą tych masek przyozdobiłam wieczko pudełka na drobne prezenty. Wzór odbiłam za pomocą białego gesso i brokatu.
Potem przykleiłam tekturkowy napis, laskę cynamonu, gwiazdki anyżu, szyszki olchy i zrobione przez mnie z foamiranu poinsecje

A tak to się prezentuje



 

A teraz parę szczegółów:




Mam nadzieję, że spodobało się Wam moje pudełko i że spróbujecie stworzyć własne

Pudełko jest inspiracją dla sklepu Filigranki

Pudełko GoatBox można kupić w CraftCorner 
Poinsecje wycięłam wykrojnikiem Lady E Design - Poinsettia Flower

Pracę zgłaszam na wyzwania:
https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-challenge-50-poinsecja.htmlhttps://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-38-swiateczna-praca-z-tekturka.html

10 komentarzy:

  1. Piękne pudełko z super zawartością ,osoba obdarowana takim cudem będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko będzie znaleźć prezent, który dorówna atrakcyjnością samemu opakowaniu. Takie pudełko to dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedmówczyni pięknie opisała Twoją pracę i w pełni się z nią zgadzam.
    Od siebie dodam, że bardzo mi się podoba to pudełeczko, pięknie je przyozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za tak miłe słowa <3 Cieszę się, że pomimo nieświątecznej kolorystyki, pudełko Wam się spodobało :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak - opakowanie lepsze niż prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się wyjątkowo specyficzna kolorystyka tej pracy! Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)