piątek, 30 listopada 2018

Bożonarodzeniowy zestaw zawieszek w ozdobnym pudełku i duża tekturkowa bombka (150/2018)

Święta coraz bliżej. Czas pomyśleć nie tylko o kartkach, ale także o ozdobach, czy prezentach.
Świetnie by było, gdy jeszcze można byłoby je jakoś fajnie opakować.
Pokażę Wam jaką zrobiłam inspirację dla Three Wishes
Pomocne mogą tu być pudełka GoatBox, których całkiem sporo znajdziecie na półkach Three Wishes, ale przede wszystkim CraftCorner.
Ja wybrałam jedno z nich, w wielkości DL. Do środka włożyłam gwiazdki-zawieszki, które nauczyłam się robić na warsztatach  Ewą Constancją - jedną z projektantek naszego DT. Poinsecje na nich wycięłam za pomocą wykrojnika Lady E Design - Poinsettia Flower

A tak prezentuje się mój komplecik







Z kolei druga praca, to inspiracja dla sklepu Filigranki.

Prezentuje się tak:

Na sklepowym blogu pokazałam jak ją zrobić krok po kroku.
Tam też znajdziecie zestaw produktów, których użyłam.

Zapraszam do odwiedzenia obu sklepowych blogów

5 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)