wtorek, 27 listopada 2018

Pudełka GoatBox w nowej odsłonie (149/2018)

Zostałam zaproszona przez Oliwię - właścicielkę CraftCorner, by gościnnie na blogu sklepu przedstawić swoją inspirację z pudełkami GoatBox.
Na swój warsztat wzięłam 2 z szerokiej gamy craftcornerowych boxów:
pudełeczko 7cm do exploding boxa kraft- GoatBox,
Dlaczego wybrałam właśnie te pudełka? Bo potrzebowałam fajnego opakowania na niezobowiązujący prezent.
Generalnie pierwsze, z wybranych przeze mnie pudełek przeznaczone jest do exploding box jako opakowanie na zegarek, biżuterię, czy inny drobiazg.
Ja postanowiłam zamieścić w nim moje kwiatki. I uwierzcie zmieściło się w nim ich całkiem sporo 
Samo składanie pudełka nie sprawia większych kłopotów, bo robi się to intuicyjnie i bez konieczności używania kleju, co stanowi niewątpliwy atut całej serii GoatBox
Pudełeczko okleiłam moim ulubionym papierem scrapowym w zielone deseczki. Brzegi przyciemniłam brązowym tuszem. Na wieczko przykleiłam moje foamiranowe kwiaty jabłoni - wycięte za pomocą wykrojników Lady E Design
 



 
Przeznaczeniem drugie pudełka jest opakowanie na świeczki tealight. Ja jednak wybrałam dla niego inne przeznaczenie - schowałam w nim przepyszne herbatki owocowe i parę czekoladek merci
Podobnie jak pierwsze, także to pudełko okleiłam papierem w zielone deseczki. Zrobiłam też w środku kieszonkę na tag z życzeniami. Wieczko przyozdobiłam foamiranowymi poinsecjami, które również wycięłam wykrojnikiem Lady E Design





Trzecie pudełko, to takie 2 w 1, czyli kartka i opakowanie na świeczki, a w zasadzie nie tylko na świeczki, bo ja schowałam w nim także małe, słodkie co nie co ;-)
Przyozdobiłam je ślicznym papierem w śnieżynki - Happy Holiday, Holiday Fun - ScrapBerry's SCB220605502.
Dodałam poinsecje wycięte z irańskiego foamiranu za pomocą wykrojnika Lady E Design - Poinsettia Flower



 


Do przyozdobienia pudełek wykorzystałam też stemple:
Wesołych Świąt III, Śnieżynki tło, Cicha noc święta noc, Ciepłych rodzinnych Świąt.
 
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje propozycje wykorzystania tych małych pudełek

 Ostatnie pudełko zgłaszam na wyzwanie:

https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-38-swiateczna-praca-z-tekturka.html


4 komentarze:

  1. Piękne opakowania nawet bez środka ,to dzięki Twoim cudnym kompozycjom kwiatowym ,jeszcze do tego świetne stemple .Tak pięknie się rozwinęłaś ,a ja ciągle w miejscu hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Exploding box z bukietem kwiatów wewnątrz, to by było coś :-) Jedno piękniejsze od drugiego, nie mówiąc już o stemplach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Anettko - miło mi, że spodobały się Wam te pudełka

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa za pomysł i wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)