sobota, 17 listopada 2018

Kwiatowo (144/2018)

Na podwórku nadal świeci słoneczko, ale temperatura już niziutka. Trochę tęsknię za ciepełkiem i wiosennym słoneczkiem. Z tej tęsknoty powstało kilka kwiatków.
Wykorzystałam wykrojniki Lady E Design i to nie tylko kwiatowe ;-)
Chciałam też pokazać jak można wykorzystać środki do kwiatków takie a la koniczyna
Ale przejdźmy do meritum

Wykrojniki Lady E Design - Flower 001, Flower 004 (każdy listek wycinany i modelowany osobno). Wyszedł kwiat jabłoni




Wykrojniki Lady E Design - Flower 001



Kwiatki a la clematis czy lilia
Te wycięte wykrojnikiem Lady E Design - Leaves 001








Te wycięte są Lady E Design - Leaves 002 (każdy listek wycinany i modelowany osobno)




14 komentarzy:

  1. Piękne kwiatki Ci zakwitły Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na podwórku zimniutko ,ale w domu pięknie kwiecisto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie tylko foamiranowo ;-) - mój biały grudnik też cały w kwiatach :-)

      Usuń
  3. Ślicznie, wiosennie się zrobiło. Cieszy widok, bo za oknem brrr ... zima nadchodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olu, że moje kwiatki Cie rozgrzały :-)

      Usuń
  4. Cudownie kwiatowo i tak różnorodnie:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne - koniecznie otwieraj "kwiaciarnię" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy bym z tego utrzymała rodzinę :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)