poniedziałek, 12 listopada 2018

Komplet: opakownie na merci oraz świecznik-klatka (140/2018)

Niekiedy zdarzają się nam spotkania, na które długo czekamy. I ja dzisiaj będę brała udział w takim. Postanowiłam przygotować z tej okazji drobiazg w postaci opakowania na merci oraz świecznik-klatkę.
Ozdobiłam je kwiatami wyciętymi z foamiranu za pomocą wykrojników Lady E Design - Flower 001, Leaves 003, Poinsettia Flower

A tak się prezentują



świecznik-klatka





 






opakowanie na merci







Często pytacie mnie gdzie robię zakupy.

- wykrojniki zakupione u Emilii Sieradzan
- opakowanie na merci - sklep Filigranki

- klatka i foamiran pochodzą ze sklepu Creatikon
- stempelki można kupić w sklepie Projekt Prezent
- jagódki i środek białych kwiatków kupiłam w sklepie Foamiran Polska
- papier (mój ulubiony), to UHK Gallery LOFT Herbs Thyme

5 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka ,udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladki w takim opakowaniu są jedyne i niepowtarzalne. Obrarowana osoba będzie się czuła z pewnością wyróżniona. Śliczna kompozycja kwiatowa i z tymi dodatkami pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. takim opakowaniem to i bez czekoladek bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
  4. O, myślałam, że pudełka na Merci sama robisz. Tak czy siak - komplet piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kobietki, że tu zaglądacie i pozostawiacie komentarze. Czytam je uważnie. Radują moje serce. Cieszę się, ze nie znudziły Was jeszcze moje prace :-)
    Anettko - kiedyś pudełka robiłam sama, ale teraz po prostu mi się nie opłaca, głównie z powodu deficytu czasowego

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)