czwartek, 15 listopada 2018

Odnowiony wianek/świecznik z papierowej wikliny (142/2018)

W ubiegłym roku jedna z moich koleżanek przysłała mi bożonarodzeniowy wianek/świecznik w kształcie gwiazdy, wykonany z papierowej wikliny. Niestety podróż w paczce nie wyszła mu na dobre. U ubiegłym roku nie miałam czasu by się nim zająć, ale w tym postanowiłam go odnowić.
Na nowo poprzyklejałam pourywanie bombki, dodałam poinsecje wycięte wykrojnikiem Lady E Design - Poinsettia Flower, jagódki na druciku i maleńkie szyszki. Dzięki tym zabiegom znowu pięknie się prezentuje i będzie fajną ozdobą mojego gabinetu







10 komentarzy:

  1. Pięknie go odnowiłaś ,też plotłam w zeszłym roku ale sama nie mam żadnego hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam cierpliwości do papierowej wikliny. A tego wianka było mi po prostu szkoda :-)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje z tą białą poinsecją :) Ja co prawda takiego talentu plastycznego nie mam więc stawiam doniczkową poinsecję w domu i od razu czuję klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że spodobał Ci się ten odnowiony świecznik :-)

      Usuń
  3. Mistrzyni dawania nowego życia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mistrzyni - tego nie wiem, ale nieźle się przy tym bawiłam :-)

      Usuń
  4. wianeczek wymiata, pięknie go zrobiłaś!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)