piątek, 16 lutego 2018

Ukwiecona 18 (25/2018)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę z okazji 18 urodzin.
Do jej zrobienia wykorzystałam: bazę z Rzeczy z papieru, papieru scrapowego w deseczki (Gallery LOFT Herbs Thyme), okrągłą ramkę z tekturki (Doily Lace - Okrągła serwetka - Scrapiniec)
Kwiatki wykonałam z z foamiranu ultracienkiego za pomocą wykrojnika Craft Passion - Kwiaty nr 1 duże.
Wykorzystałam także te z kwiatków, które mi się podarły i tak powstały te postrzępione.
 Listki wycięte są wykrojnikiem Spelbinders - Rose creation.
Środki kwiatków można kupić w Fabryce Prezentów lub można je zmówić u jej właścicielki Bogusi
 Do nadania złotego koloru użyłam pasty woskowej: PENTART-PASTA WOSKOWA CHAMELEON BIAŁE ZŁOTO 20 ml




Kartkę zgłaszam na wyzwania

http://like-chellenges.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-z-tekturka-1.html 


https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-29-dowolna-praca-z-tekturka.html 

24 komentarze:

  1. Jak zwykle kartka przecudna ,nie przeładowana ,a taka piękna ,te kwiaty cudnie wyglądają i te fajne środki i deseczki - jestem zachwycona jak zawsze :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka, a kwiatki mistrzostwo świata - nieustannie podziwiam, Danusiu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu karteczka jest cudna 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa <3 Cieszę się, że karteczka i kwiaty spodobały się Wam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deseczki, tekturki,foamiran i mamy przepiękną kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anetko, że Ci się spodobała :-)

      Usuń
  6. Twe prace to mistrzostwo, jak za dotykiem czarodziejskiej różdżki Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się, że karteczka Ci się spodobała :-)

      Usuń
  7. Prześliczna!! Kwiatuszki jak marzenie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutaj nie można było spodziewać się nic innego jak tylko cudnej pracy. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu i like challenges DT Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te kwiaty! Śliczna;) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na blogu I like challenges, pozdrawiam Patka DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka, a kwiaty mnie zachwyciły :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wspólną zabawę w imieniu całego DT Miszmasz Papierowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)