środa, 7 lutego 2018

Ukwiecona klateczka z Three Wishes (20/2018)

Dzisiaj inspiruję na blogu sklepu Three Wishes.
W swojej inspiracji wykorzystałam metalową klatkę latarenkaę ze stojakiem
Inne produkty ze sklepu to: ultracieńki foamiran, oliwkowy foamiran irański, drucik florystyczny, klej na gorąco, klej do foamiranu, pastele suche, mold - listek róży mały.

A oto co mi wyszło:






A teraz kilka zdjęć kwiatów z bliska.

Wycinałam je wykrojnikiem Craft Passion - Kwiaty nr 1 duże
 Listki wycięte są wykrojnikiem Spelbinders - Rose creation.
Środki kwiatków można kupić w Fabryce Prezentów lub można je zmówić u jej właścicielki Bogusi






Jeżeli spodobała się Wam moja praca i chcielibyście zrobić sobie podobną ozdobę, to zachęcam do zakupów w Three Wishes, bo jest tam wiele wyprzedaży.

5 komentarzy:

  1. pięknie ozdobiona klatka ,jeżeli chodzi o kwiatki ,to nic mi nie dało zbliżenie ,bo nigdy takich cudownych nie zrobię :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. brak mi słów z zachwytu...pięknie , starannie odrobione kwiaty i listeczki..cudo po prostu, jest Pani dla mnie mistrzem :) pozdrawiam Gabi K

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za miłe słowa <3 Cieszę się, że klateczka i kwiaty przypadły Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)