środa, 21 lutego 2018

Trójwarstwowy kwiatek z ultracienkigo foamiranu - wideo-kurs (29/2018)

W Three Wishes pojawiła się nowość dla osób lubiących tworzyć kwiatki z foamiranu. Jest nią ultracienki foamiran. Jego zaletą jest to, że jest wyjątkowo cieniutki i można go modelować zarówno na ciepło, jak i na zimno.

Właśnie z tego foamiranu zrobiłam te oto kwiatki. Są one inspiracją dla Three Wishes


Środki do kwiatków kupiłam w Fabryce Prezentów (można je zmówić u właścicielki Bogusi)

Dla zainteresowanych jak je zrobić, przygotowałam film z kursem.
To mój pierwszy film, dlatego proszę o wyrozumiałość
  

Jeżeli skorzystacie z niego, koniecznie pochwalcie się swoimi kwiatkami.
Miło mi będzie także poznać Waszą opinię o tym filmie, uwagi. 
Uwzględnię je przy tworzeniu następnego :-)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i przejrzysty kursik Danusiu.
    Żebym jeszcze tylko znalazła trochę czasu ...
    Miło było Cię usłyszeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki prześliczne, kurs bardzo przejrzysty, dokładny i czytelny dla każdego. Czekam na kolejne. No i ciekawi mnie ten nowy foamiran :) Pozdrawiam ciepło i Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty, super przejrzysty kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kurs ,na pewno z niego skorzystam przy robieniu kolejnych kwiatków ,szczególnie przy kolorowaniu - dziękuję :)R.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kobietki za pozostawione komentarze <3 Nie spodziewałam się, że kursik tak się spodoba, zważywszy, że to mój pierwszy :-) Wasze słowa na pewno zmotywują mnie do zrobienia kolejnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Danusia :-) Miło było usłyszeć Twój głos i podejrzeć Cię przy pracy. Kwiatki przepiękne, zwłaszcza to połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kursik i piękne kwiatki Danusiu :) <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)