niedziela, 4 lutego 2018

Wielkanocne karteczki z zajączkiem (19/2018)

Chciałam Wam pokazać dzisiaj 2 karteczki z zajączkiem. Grafikę oprawiłam w ramkę wyciętą wykrojnikiem Marianne design - Craftables - ramka okrągła i kwiat.
  Oczywiście na karteczkach nie mogło zabraknąć moich kwiatów z foamiranu.
Białe wycięłam z białego foamiranu irańskiego za pomocą wykrojnika Magnolia - Peonies
 Narcyzy - wykonałam z foamiranu welurowego. Kwiatki wycięłam wykrojnikiem - LEANE CREATIVE - KWIATEK ŻONKIL.
 Liście wycięte są z zielonego papieru czerpanego wykrojnikami: RosyOwl – listki 5, winorośl z Aliexpress
 Gałązki wycięte są wykrojnikiem: Creative Expressions Craft Dies by Sue Wilson - Festive Collection - Pine Bbough.
 Kartki wykonane są na bazie z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła.
 Środki kwiatów zakupione w Fabryce Prezentów






Karteczkę w zygzaki zgłaszam na wyzwanie:



12 komentarzy:

  1. śliczne kartki :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki ozdobione w przecudnej urody kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wyzwaniu, kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i wiosennie u Ciebie, aż miło popatrzeć. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi, że tak wielu osobom spodobały się moje karteczki :-) Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. UROCZA :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. pozdrawiam :) Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki:)Dziękuję za udziału w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna:)dziękuję za udziała w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)