niedziela, 11 lutego 2018

Kwiatki, kwiatki, kwiateczki (22/2018)

Trochę mnie ostatnio mniej, ale to dlatego, że tworzę kwiatki do nowych prac.
Dzisiaj pokażę wam cześć z nich. Wszystkie zrobione są z nowości ultracienkiego foamiranu.
Muszę przyznać, że polubiłam go i to bardzo, bo można go modelować i na ciepło i na zimno.
Tym razem kolorowałam go kredkami "Bambino".

A to efekty mojej pracy:
 Maleństwa - narcyzy, które wycinałam za pomocą wykrojnika Nellie's Choice FLOWER I - SD044


Większe narcyzy i żonkile.

Wycięte są z żółtego, cytrynowego i pomarańczowego foamiranu irańskiego oraz foamiranu welurowego wykrojnikiem Leane Creatief - Le crea' multi dies żonkil [0379]


Margerytki
 Wycięte są z ultracienkiego foamiranu za pomocą wykrojnika Cheery Lynn Daisy Strip. Do środka dałam Kwiatki Flower Soft - Spring (035001)


Duże kwiaty
 Wycinałam je z foamiranu ultracienkiego za pomocą wykrojnika Craft Passion - Kwiaty nr 1 duże. Wykorzystałam także te z kwiatków, które mi się podarły i tak powstały te postrzępione.
 Listki wycięte są wykrojnikiem Spelbinders - Rose creation.
Środki kwiatków można kupić w Fabryce Prezentów lub można je zmówić u jej właścicielki Bogusi
 
 

10 komentarzy:

  1. Bajeczne kwiaty Danusiu, śliczne są stokrotki i żonkile, a najbardziej urzekł mnie ten ostatni bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, tak miłe słowa od mistrzyni takiej jak Ty, to jest coś :-) Cieszę się, że Ci się spodobały :-)

      Usuń
  2. Twoimi kwiatkami Danusiu zachwycam się nieustannie, bo cudne są.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu się wiosennie zrobiło i pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za oknem pogoda byle jaka, to przynajmniej tu chciałam, by było miło :-)

      Usuń
  4. Śliczne są Twoje kwatusie Danusiu. Dodają uroku każdej Twojej robótce.
    Serdecznie pozdrawiam i nigdy o Tobie nie zapominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie Basiu :-) Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)