poniedziałek, 7 maja 2018

Wideo- kurs na foamiranowe różyczki do kartek i zaproszenie na warsztaty (65/2018)

Dzisiaj nieco przydługawy tytuł, ale mam nadzieję, że się nie zawiedziecie.
W ostatnim z moich postów obiecałam Wam kursik na moje różyczki


Nie są one zbyt duże - mają ok. 3,5 - 3 cm, dzięki czemu świetnie nadają się do kartek.



Zaprezentowane różyczki, poza kartkami, równie dobrze prezentują się... na okładce albumu.




Ja swój album zrobiłam na warsztatach z Ewą Constancją.
Jeżeli Wam się spodobał (środek muszę jeszcze dopracować), to zapraszam do kontaktu z Ewą. W Three Wishes, warsztaty z albumem odbędą się 19 maja - są jeszcze wolne miejsca.

A na koniec miła dla mnie informacja - moja karteczka wygrała wyzwanie na blogu The Scrappy Sketches.

https://thescrappysketches.blogspot.com/2018/05/wyniki-wyzwania-kwietniowego-results-of.html

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej :) kurs pooglądany ,jak zwykle super pokazany ,kwiatki cudne ,nie pozostaje mi nic innego jak tylko się uczyć i uczyć ,choć efekt pewnie będzie inny hi hi :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja kocham te twoje kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Reniu, Elu <3 Mam nadzieję, że wykorzystać kursik i pochwalicie się swoimi różyczkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię oglądać Twoje tutki :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)