niedziela, 27 maja 2018

Romantyczna kartka urodzinowa (76/2018)

Dzisiaj kolej na urodzinową karteczkę, w której wykorzystałam tekturki pokryte przeze mnie embossingiem, samoprzylepny badzik imitujący zegar, półperełki oraz kompozycję kwiatową (głównie róże) z foamiranu irańskiego.
Baza pochodzi z Rzeczy z Papieru. Tło, to...firmowy wkład ze sklepu Snip Art, dodawany do m.in. do zakupionych tam tekturek. Brzegi postarzyłam i potuszowałam.




Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:

https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-44-kwiaty.html

8 komentarzy:

  1. Kartka jest przepiękna :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cudna. Kwiatuszki ...mistrzostwo świata:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka Danusiu :)
    O kwiatkach już nieraz Ci pisałam - mistrzostwo świata!
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się cieszę, że karteczka przypadła Wam do gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi tą przepiękną kartką, że i ja powinnam powoli brać się za kartkę na 40 urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mariola, Annette - dziękuję Wam <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)