piątek, 4 maja 2018

Pudełko z ażurowym wieczkiem z efektem mchu (63/2018)

W sklepie Three Wishes można nabyć świetne media CADENCE, w tym: farbę - Efekt mchu - ciemną, oraz farbę - Efekt mchu - jasną.
Do tej pory nie miałam okazji ich użyć, dlatego też gdy okazja się nadarzyła, chętnie z niej skorzystam.
Farb użyłam do pomalowania tekturkowego pudełka na drobiazgi. Najpierw jednak pomalowałam je złotą pastą woskową. Przykleiłam do pudełka maleńkie kuleczki styropianowe i to wszystko pomalowałam farbami CADENCE.
Do wieczka przykleiłam zawieszkę charms i różyczki z foamiranu irańskiego. Jeżeli Wam się spodobały to zapraszam na kurs jak je wykonać, który pokażę na blogu 7 maja


Pudełko z przodu


Z boków



Z tyłu


Wieczko


Środek



Listę wykorzystanych materiałów znajdziecie na blogu Three Wishes, dla którego tę inspirację stworzyłam :-)

4 komentarze:

  1. Ale super pudełko ,ależ Ty się rozwijasz ,jestem zachwycona ,a na kurs czekam z niecierpliwością hi hi :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo efektowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST NIESAMOWITE , PO PROSTU PIĘKNE , MARZĘ ŻE KIEDYŚ TEŻ UDA MI SIĘ STWORZYĆ COŚ TAK CUDOWNEGO DZIĘKUJĘ ŻE MOGŁAM NACIESZYĆ NIM OCZY

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam kobietki za tak wspaniałą dawkę dobrej, pozytywniej energii <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)