poniedziałek, 28 maja 2018

Lift kartki Wioli (78/2018)

Ostatnio ogarnęła mnie niemoc twórcza. W poszukiwaniu inspiracji dotarłam na bloga Wioli -  "Moje papierowe hobby", gdzie zachwyciłam się jej wrzosową karteczką.
Postanowiłam, za zgodą autorki, zliftować jej karteczkę.
Pomogły mi w tym cudowne papiery LemnoCraft, primowa serwetka, wykrojnik koło oraz kompozycja z moich foamiranowych różyczek.
  A oto i efekty:





Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:

https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-44-kwiaty.html





9 komentarzy:

  1. Ty Danusiu to nawet w niemocy zrobisz takie cudeńko :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna mi niemoc . Ha też tak bym chciała. U mnie niemoc przejawia się brakiem chęci do zabrania się za karteczkowania Twoja praca cudowna jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli tak wygląda niemoc twórcza to ja też tak chcę:))
    Karteczka wyszła ślicznie, a kwiatki... Ty wiesz.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochana jestem bez pamięci w twoich różach

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Twoja niemoc - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobietki - dziękuję Wam za tyle miłych komentarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)