wtorek, 22 maja 2018

Kwiecista (75/2018)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę, w której użyłam kwiatów ostatnio przeze mnie zrobionych. Do ich wykonania użyłam: foamiranu irańskiego - barwiłam go kredkami "Bambino". Kwiatki wycinałam wykrojnikami: Craft Passion - Kwiaty nr 1 i Kwiaty nr 1 duże, Sizzix – Black Eyed Susan Marguerite

 

 Kwiaty z foamiranu welurowego wycinana wykrojnikiem Craft Passion - Kwiaty nr 1



 Zrobiłam także kwiaty z jedwabnego foamiranu. Wycinałam je wykrojnikami: Craft Passion - Kwiaty nr 1duże i Leane Creatief - Kwiat jabłoni



Środki możecie kupić w sklepach Creatikon i Fabryka Prezentów

A to moja kwiecista karteczka



Karteczkę zgłaszam na wyzwanie

 https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-44-kwiaty.html




9 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)