sobota, 12 maja 2018

Komnijna kartka/książka (68/2018)

Dzisiaj po raz kolejny inspiruję na blogu sklepu Filigranki
Bardzo polubiłam ich tekturkową bazę kartki w formie książki. Uważam, że jest rewelacyjna i świetnie nadaje się do wykorzystania na różne okazje. Tym razem zrobiłam z niej pamiątkę z okazji I Komunii Świętej. Do jej przyozdobienia wykorzystałam również filigrankowe tekturki, które możecie również zakupić w sklepie.  Listę wszystkich użytych przeze mnie znajdziecie TUTAJ
A tak prezentuje się moja praca






Moją kartkę/książkę zgłaszam na wyzwania:

http://warsztat-24.blogspot.co.uk/2018/05/maj-uwazamy-za-otwarty-ten-piekny.html

 http://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-29-sakramenty.html

https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/04/cards-kartka-momunijna.html


19 komentarzy:

  1. Jak zwykle u Ciebie wszystko dopieszczone w każdym calu :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał. Pięknie to wyszło. Jednak te gotowe pudełka są fajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się kobietki, że spodobała się Wam ta praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka i perfekcyjnie wykonana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anettko, że Ci się spodobała :-)

      Usuń
  5. Przepiękna pamiątka 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka :) pomysł super :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Dziekuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi kobietki, że i Wam spodobała się moja kartka/książka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwycająca praca, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Красиво! нежно! Мило! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca, Dziękuję za udziału w wyzwaniu ART-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W interesujący sposób zagospodarowałaś powierzchnię, całość łądnie ozdobiona. Dziękuję za udział w wyzwaniu Warsztat-24.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca, będzie cudowną pamiątka :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Warsztat24.Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)