niedziela, 20 maja 2018

Album dla emerytki (74/2018)

Nie tak dawno byłam na warsztatach Ewy Constancji, podczas których robiliśmy album. Właściwie, to wykonaliśmy okładkę albumu oraz wkładkę, ponieważ każda z uczestniczących w warsztatach osób, chciała ozdobić go według własnego uznania.
Ja postanowiłam, że zrobię z niego album dla koleżanki, która odchodzi na emeryturę.
Okładkę pokazywałam Wam TUTAJ. Dzisiaj pora na środek, ale dla przypomnienia okładkę pokażę Wam jeszcze raz, bo... jestem z niej baaaaaaardzo zadowolona :-)
Wszystkie elementy z tekturki potraktowałam embossingiem - jakoś ostatnio po drodze mi z nim :-)
Większość tekturek kupiłam w Filigrankach.



















10 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego albumu ,jest piękny ,taki dopieszczony - cudo :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cudo-marzenie taki album

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, album przepiękny, dopracowany każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album a okładka cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, kolejne cacko wyszło z pod Twoich rąk. Wspaniała proca godna rozpowszechniania.

    Ola (Sandra-Craft)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny swoimi komentarzami lejecie miód na moje serce :-) Ogromnie się cieszę, że się Wam spodobał ten album :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze równie piękne jak okładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, album zachwycający, przepiękne sentencje, które są mi tak bliskie i żałuję, że to nie ja pierwsza zamieściłam je w swoim albumie, który czeka jeszcze nie skończony ;) cudo, jak wszystko, co robisz z taką dokładnością i namaszczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu cieszę się ogromnie, że spodobał Ci się mój album oraz zamieszczone w nim sentencje. Myślę, że Twój album będzie wspaniały i nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś wykorzystała sentencje, które są najbliższe Twemu sercu :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)