środa, 30 października 2019

Pudełko na tealighty w wersji bożonarodzeniowej - vintage

Ostatnio popełniłam klika praca bożonarodzeniowych i nie tylko w stylu vintage. Postanowiłam jeszcze raz zmierzyć się z tym stylem, tym razem ozdabiając pudełko GoatBox na tealighty
Okleiłam je papierem ScrapBerry's - "Holiday Fun"
Brzegi poszarpałam i potuszowałam. Na górę dokleiłam obrazek z kolekcji Yuletide 01 - LemonCraft i pokryte brokatem tekturkowe śnieżynki oraz tekturkę z napisem. W środku znajdują się okolicznościowe życzenia.
A tek prezentuje się moja praca




4 komentarze:

  1. Styl vintage ewidentnie Cię lubi :) Podoba mi się ta "surowość" pracy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że po drodze mi z tym stylem :-)

      Usuń
    2. Lubi? On Danusię uwielbia. Ze wzajemnością zresztą, co widać w tych cudownych pracach :-)

      Usuń
    3. Anettko - dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)