środa, 2 października 2019

Męski urodzinowy album 50/50

Dzisiaj chcę Wam pokazać męski album, który zrobiłam na 50 urodziny naszego przyjaciela i w którym zamieściłam 50 cytatów.
Wykorzystałam kolekcję LADIES & GENTLEMEN - Craft O'Clock
Bazę albumu dostałam w prezencie od Ewy Constancji, która tworzy przepiękne bazy albumowe .
Mój album jest symetryczny, czyli chodzi o to, że jego pierwsza i ostatnia strona są takie same, druga i przedostatnia strona również i tak dalej. Strony różnią się tylko wkładkami z cytatami.(
A tak prezentuje się połowa albumu, bo z racji powtórek nie robiłam kolejnych zdjęć ;-)



 






6 komentarzy:

  1. Po prostu brak mi słów ,stworzyłaś arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sprawa. Ja chyba nigdy nie dojrzeję do wykonania takiego cacuszka. Na razie gromadzę cytaty, przesłania itp. Podziwiam Cię Danusiu za pracowitość i nieustanne sprawianie przyjemności swoimi pracami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się kobietki, że album przypadł Wam do gustu. Przyznaję, że dla mnie wykonie albumu i to jeszcze męskiego nie jest łatwe, ale... lubię wyzwania i lubię sprawiać innym przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody album! Szczególnie spodobały mi się różne "patenty" na umieszczenie w nim jak największej liczby zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Josta, Annette - miło mi, że i Wam spodobał się ten album :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)