sobota, 12 października 2019

Mixmediowa świeca w zimowo-świąteczniej odsłonie

Dzisiaj kolejna świeca, którą zmediowałam.
Użyłam następujących mixmediów: białe gesso, biała farba strukturalna, akrylowa farba 3D - perłowe ecru, pasta woskowa - Kameleon białe złoto oraz nieco brokatu.
By wykorzystane przeze mnie kwiatki pewniej przykleiły się do świecy, jej dolną część obkleiłam gazą i bawełnianą tasiemką, przyklejając je do świecy gel medium
Kwiaty wycięłam za pomocą wykrojnika Lady E Design  - Poinsettia & Winter Leaves 
Pomiędzy kwiaty poprzyklejałam kawałki cynamonu i oszronione kuleczki na druciku.
 Na koniec na górną część świeczki przykleiłam białą bawełnianą koronę i do niej dokleiłam dżety na taśmie, imitujące cyrkonie.



 

4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)