niedziela, 13 października 2019

Bożonarodzeniowy Twist Pop Up

Ostatnio pojawiło się na rynku sporo nowości, które także zawitały do mnie. Wykorzystałam je w swoim najnowszym komplecie bożonarodzeniowym.
Wykorzystałam kolekcję ScrapAndMe - White Christmas i arkusz do wycinania White Christmas - ScrapAndMe.
GoatBox również wypuścił kolejną nowość - bazę Twist Pop Up. Dodałam jeszcze pudełko.
Wykorzystałam też parę tekturek bożonarodzeniowych, które zembossingowałam.
A tak się to prezentuje:










Komplet jest inspiracją dla CraftCorner.

14 komentarzy:

  1. prostota i klasa w jednym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja Danusiu,wiesz że uwielbiam Twoje prace :),zazwyczaj korzystam ze swoich form ,tym razem chyba się podkuszę gotowcem ,bo chwilę temu zniszczyłam trzy swoje i już mam dosyć .Mimo ,że już kilka tych kartek robiłam ,to tym razem chyba diabeł mi siedział w szczegółach hi hi i nic nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ta forma wymaga szczególnej dokładności (wiem, bo sama ją kiedyś wycinałam), dlatego postanowiłam skorzystać z gotowej bazy - w końcu nie kosztuje aż tak wiele :-)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba , delikatność i klasa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny papier i piękne wykonanie kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się spodobał mój komplecik :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)