piątek, 18 października 2019

Mixmediowa bombka w zielonym pudełku

Święta coraz bliżej, więc i prac świątecznych będzie pojawiało się coraz więcej.
Dzisiaj chcę Wam pokazać moją zmediowaną bombkę ze styropianu, którą pokryłam warstwą białego gesso i białej farby strukturalnej z efektem śniegu. To wszystko oprószyłam brokatem i utrwaliłam bezbarwnym lakierem. Do bombki przykleiłam wyciski z masy soft, które delikatnie pokryłam woskiem.
Na górze bombki umieściłam poinsecje wycięte za pomocą wykrojnika Lady E Design  - Poinsettia & Winter Leaves .
Bombkę włożyłam do pudełka GoatBox, specjalnego produktu na przechowywanie bombek i kubków. Pudełko przyozdobiłam za pomocą maski i białej pasty strukturalnej.

A tak prezentują się moje prace







5 komentarzy:

  1. Prześliczna praca Danusiu :) bombka zapakowana w takim pięknym pudełeczku,to bardzo elegancki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryla, Danka M - miło mi, że spodobała się Wam moja bombka i jej opakowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anettko, że i Tobie się spodobała :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)