niedziela, 30 czerwca 2019

Ślubny komplet w bieli, złocie i zieleni

Ostatnio nadarzyła się okazja, by wykonać kartki z okazji ślubu ("zamówienie" syna, więc odmówić nie mogłam).
Postanowiłam, że w pierwszej z nich użyję papieru z kolekcji Craft O'Clock - I do! To typowa ślubna kolekcja. Szczególnie papier o nr 01 ujął mnie swoją grafiką, która tak naprawdę załatwia nam całą sprawę. Dodałam do tego tylko parę kwiatków i kartka była gotowa.
Z kolei na wieczku pudełka nakleiłam kilka warstw papierów z tej kolekcji i na środku umieściłam tylko pomalowaną na złoty kolor tekturkę przemawiającą młodą parę.
Kwiatki wycinałam  białego i zielonego foamiranu, używając wykrojników Lady E Design.
 Baza pudełka i kartki pochodzi z GoatBox







2 komentarze:

  1. Ta grafika jest przepiękna, a Twoja oprawa dodaje jej uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga za miłe słowa <3 Rzeczywiście ten papier "robi" wszystko :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)