piątek, 14 czerwca 2019

Różności: kartka, czekoladownik i tag

Powoli kończy się rok szkolny, więc u mnie tradycyjnie już mnie prac.
Postanowiłam jednak nie dopuścić by blog zarósł pajęczynami i  pokażę Wam kilka drobnych prac, które w tzw. "międzyczasie" zrobiłam

Urodzinowa kartka z okazji 18 urodzin, uwzględniająca zainteresowania solenizanta. 
Wykorzystałam bazę GoatBox i tekturki, które zembossingowałam




Czekoladownik
 
Wykorzystałam bazę czekoladownika z GoatBox. Kwiatki wycięłam najnowszymi wykrojnikami marki Lady E Design: FLOWER 006 POPPY, SWIRLS
Dodałam tekturkowy szyldzik i za pomocą maski i tuszu zrobiłam tło




Tag
Wykonałam go jako dodatek do prezentu. Ozdobiłam wykrojnikową klatką z ptaszkami i kwiatami z foamiranu wyciętymi wykrojnikiem Lady E Design - Flower 4
 

Mam nadzieję, że wkrótce pokażę Wam inne swoje prace

4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)