środa, 5 czerwca 2019

Holenderskie gratulacje z okazji narodzin

Generalnie nie robię prac na zamówienie. Wyjątki robię dla rodziny i przyjaciół.
Jedna z moich koleżanek, mieszkająca na stałe w Holandii, poprosiła mnie o wykonanie 2 kartek z okazji narodzin dziecka dla jego rodziców i dziadków.
Zgodziłam się na to, również dlatego, że babcia, to także moja znajoma i aktywna obserwatorka mojego fanpaga. No i dlatego, że było to też wyzwanie - niełatwo zrobić 2 kartki idące praktycznie w to samo miejsce i jeszcze jak się nie wie, czy urodzi się chłopczyk, czy dziewczynka.
Zobaczcie jak sobie poradziłam






4 komentarze:

  1. Świetnie sobie poradziłaś Danusiu, karteczki śliczne z pewnością ucieszą obdarowanych.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto jak kto, ale Ty byś sobie nie poradziła? Kartki świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się kobietki, że karteczki spodobały się Wam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)