czwartek, 6 czerwca 2019

Pudełka winietki i nowe kwiatki

Ostatnio marki, których jestem ambasadorem wypuściły kilka nowości. Wczoraj pokazałam nowości marki Lady E Design, a dzisiaj chcę pokazać Wam nowość Goat Box. Są nią pudełka winietki.
Według mnie, to jeden z fajniejszych pomysłów, bo oprócz tego, że można w nich coś schować, to także mogą stanowić ozdobę stołu, nie wspominając o tym, że wskazują kto, gdzie ma siedzieć.

Pudełka ozdobiłam kwiatkami wykonanymi najnowszymi wykrojnikami Lady E Design: Flower 6 - Poppy, Leaves 6 - Herbs

A tak to wygląda:

z makiem


 





z bratkami





z różą



z drobnymi kwiatami

 


Z różowymi kwiatami (warstwowe trzypłatki)








z fioletowym kwiatek (czteropłatkowy)



4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)