poniedziałek, 3 czerwca 2019

Moja anielska drużyna

Dzisiaj chciałbym Wam pokazać pewną nowość u mnie.
Otóż po raz pierwszy zrobiłam zawieszki - anioły.
Są wykonane ze sklejki i złożone z 3 części, które należy ze sobą posklejać. Zanim to zrobiłam, pomalowałam je. Użyłam do tego różnych mediów. Na początek białego gesso, a potem to już różnie: mgiełki, pasty reliefowej Cadence - Style matt shabby chic, lakieru, markerów. Wzory naniosłam za pomocą masek i pasty strukturalnej.
W ten właśnie sposób powstała moja anielska drużyna. Wkrótce każdy z tych aniołów powędruje do wyjątkowych osób, z którymi przez kilka lat byłam szczególnie związana.

A to one:





8 komentarzy:

  1. o kurcze ale piękne ,osoby obdarowane będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna drużyna powstała, obdarowani z pewnością będą zachwyceni.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie takie klimaty,super

    OdpowiedzUsuń
  4. No, taki prezent to ja rozumiem :-) Ręczna praca i to nie byle jaka. Faktycznie , to coś nowego u Ciebie Danusiu, ale pełny profesjonalizm :-) Anioły zawsze dają dobrą energię .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobietki - dzięki Wam za miłe słowa <3 Mam nadzieję, że spodobają się obdarowanym i będą im mnie zawsze przypominać

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)