poniedziałek, 10 czerwca 2019

Drugie życie opakowania po śliwkach kalifirnijskich

Nadawanie drugiego życia przedmiotom, które inni wyrzuciliby do kosza, jest moją pasją.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co zrobiłam z papierowym pudełkiem po śliwkach kalifornijskich. 
 

Zanim przystąpiłam do ozdabiania, musiałam pomalować środek pudełka, by pasował do całości. Użyłam białego gesso, lawendowej mgiełki, oraz past 
Cadence  "Shabby Chic" 150ml w kolorze zielonym (sage) i koralowym (light coral). Na koniec wszystko utrwaliłam lakierem


 Ozdabiając pudełko użyłam 2 papierów scrapowych w odcieniach delikatnego fioletu, zieleni, beżu (UHK GALLERY - Provance - Scenes i UHK GALLERY - Provance - Le Mur
Dodałam też bawełnianą koronkę i półperełki.
Jednak prawdziwą ozdobą są kwiaty wykonane przeze mnie z foamiranu: róże oraz dwu i trójwarstwowe czteropłatkowe kwiatki, które wykonałam podczas tworzenia kursu, który już mieliście okazję zobaczyć podczas mojej poprzedniej inspiracji








Wykorzystane produkty odnajdziecie TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Niesamowita przemiana, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo-jak nawet ci się to udało

    OdpowiedzUsuń
  3. I kto by pomyślał, że to pudełko po śliwkach - cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie życie piękne :)
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie :-) Jak bardzo mi się podobają odzyskane i przywrócone do drugiego życia. Szczególnie w takim wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobietki jest mi niezmiernie miło, że podobał się Wam mój recykling :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)