niedziela, 10 marca 2019

Wielkanocny exploding box

Na craftcornowych półkach zagościła nowość – exploding box z wkładkami.
Chciałabym Wam pokazać, jak można go wykorzystać do wielkanocnej pracy.
Użyłam wszelakich papierów w kolorze zielonym (stare kolekcje, ale nowości również);
sama też zrobiłam kwiaty z foamiranu i koszyczek.
Ponieważ box jest baaaardzo warstwowy, zrobiłam wiele zdjęć jeszcze przed złożeniem wszystkiego w całość, abyście mieli możliwość zobaczenia wszystkiego. 
Pierwsze zdjęcie to zdjęcie boxa z zewnątrz.
Jeszcze nic nie zapowiada, że będzie to box inny niż zwykle:)


A teraz uwaga, ściągamy wieczko i zaglądamy do środka od góry.

 


Zwróćcie uwagę, iż mimo serduszkowej wkładki, która - na pierwszy rzut oka wydaje się dyskwalifikować możliwość umieszczenia wewnątrz boxa formy 3D, udało mi się wykonać i umieść w środku pudełka przygotowany przeze mnie koszyczek. 




Tak prezentuje się baza w środku po całkowitym otwarciu pudełka.



Większa wkładka wygląda tak – z obu stron (zdjęcie wykonałam jeszcze przed zamontowaniem wkładek do środka bazy boxa)




Tutaj tył wkładki z serduszkami.



Wkładka mniejsza z kieszonkami wymaga podklejenia. W środek kieszonek możecie włożyć banknot, ale ponieważ moje wielkanocne pudełeczko z zasady nie będzie zawierało banknotów, postanowiłam, że dodam tutaj takie tagi z cytatami



Cytaty nawiązują do okazji tego pięknego wielkanocnego święta.




Oto zdjęcie tylnej części wkładki kieszonkowe z tagami i z cytatami.



Ciekawa jestem czy już widzieliście te bazy, czy zakupiliście i jakie macie dla nich plan.
Ozdobienie wszystkiego z każdej strony jest wprawdzie czasochłonne, jednakże efekt wow, który na pewno otwarcie pudełeczka wywoła na twarzy osoby obdarowanej, jest zdecydowanie tego wart!
Spróbujcie także kolorów.
Ja użyłam białego pudełka, ponieważ miałam plan na te zielone papiery, jednakże dostępne są także inne kolory, kraft, ecru, błękitny, pastelowy delikatny różowy.

Nowe boxy możecie zakupić TUTAJ

A TU szablon serca do druku

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się spodobał mój boxik :-)

      Usuń
  2. Krótko mówiąc wielkanocny exploding box na bogato - świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - na bogato :-) Ale chciałam przy okazji wyeksponować wszystkie jego części i pokazać, że takie pudełko można także wykonać w wersji wielkanocnej :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)