sobota, 2 marca 2019

Urodzinowe kartki typu Twisted Gate Fold Card

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejne kartki o nietypowym kształcie.
Wbrew pozorom są to najczęściej formy niezbyt skomplikowane, ale za to efektowne.
Tym razem zmierzyłam się z formą Twisted Gate Fold Card. Zrobiłam 2 kartki urodzinowe, w tym jedną "męską"
W pierwszej wykorzystałam papiery AltairArt Ever Dream 04 oraz AltairArt Ever Dream02.
 To seria papierów, które tak naprawdę "robią" całą pracę. Zresztą sami zobaczcie

Złożona



  Przód z miejscem na życzenia (środek)


 Widok tyłu kartki


Druga, to męska. Wykorzystałam w niej ozdobny papier - Kraft GoatBox

 Kartka złożona 



Rozłożona kartka. W środku miejsce na życzenia

 Widok kartki z tyłu
Mam nadzieję, że ta forma kartki przypadnie Wam do gustu.

Wykorzystałam produkty ze sklepu CraftCorner 
 

7 komentarzy:

  1. ta męska to nawet bardzo ,bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cudo💞 jedną i drugą. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, Zdzisiu - cieszę się, ze karteczki Wam się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza przeurocza, druga elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać że tego typu kartki jeszcze nie robiłam.Czas to zmienić.Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Annette, Gosia - miło mi, że i Wam spodobały się te karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)