poniedziałek, 11 marca 2019

"Męskie" kartki okiennice

W marcu urodziło się sporo osób wśród moich znajomych, w tym i kilku panów.
Niezmiennie sporym wyzwaniem dla mnie są "męskie" kartki. Tym razem nie było inaczej. Tym bardziej, że jedną z nich miał otrzymać Szef szefów ;-) 
Pomocne okazały się bazy z Goat Box w formie okiennicy. Wybrałam kolor biały. Do tego dobrałam także karton w kolorze kraftowym, do wypełnienia paneli bazy. Mniejszą z baz wycięłam z ozdobnego papieru białego matowego.
W związku z tym, że w męskich raczej unikam kwiatów, musiałam wymyślić inne sposób ozdobienia. Tu z pomocą przyszły tekturki, maski oraz grafiki znalezione w necie i dla potrzeb tych kartek przerobione przeze mnie.

A tak się prezentują:

dla Szefa szefów




z okazji 50 urodzin


   



Mam nadzieję, że karteczki Wam się spodobały i że zainspirują Was, gdy będziecie tworzyć własne  "męskie" karteczki.


15 komentarzy:

  1. Znowu ciekawa forma karteczki. Śwetnie dobrane dodatki. Wspaniałe teksty. Jubilaci będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solenizantom karteczki się spodobały i to mnie cieszy :-)

      Usuń
  2. Świetne kartki! Bardzo podoba mi się cegiełkowe tło ze śladami lekkiego "zużycia":) Wszystkie elementy pięknie ze sobą współgrają, dopracowane w każdym calu. Bardzo efektowne dzięki niebanalnej formie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym tłem to miałam prawdziwą zagwozdkę, ale myślę, że te cegiełki do męskich pasuję idealnie :-)

      Usuń
  3. Rewelacja , rewelacja i jeszcze raz rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu, że tak bardzo Ci się spodobały :-)

      Usuń
  4. Fantastyczny pomysł, kartki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i orginalne kartki. Te cegiełki to papiery czy sama Pani uzyskała taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ze karteczki się spodobały. Cegiełki zrobiłam za pomocą maski i tuszu. Cieszę się, że efekt się spodobał :-)

      Usuń
  6. Danusiu,bomba.Piękne,pomysłowe,jak zawsze z mądrymi sentencjami,które pozwoliłam sobie zapisać.Szczerze gratuluję.Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Krysiu za miłe słowa <3 Cieszę się, że karteczki i teksty przypadły Ci do gustu :-)

      Usuń
  7. Podoba mi się forma tych kartek - taka kartka w kartce, a raczej na kartce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobała Ci się ta forma :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)