piątek, 15 marca 2019

Pudełko na pralinki Ferrero Rocher

Lubię robić niezobowiązujące prezenty, w myśl zasady: "Mała rzecz, a cieszy".
Fajnie jest umieć taki drobiazg ładnie opakować.
Dzisiaj pokażę Wam jak można opakować pralinki Ferrero Rocher.
Na półkach Craft Corner możecie znaleźć bazę pudełeczka właśnie na te łakocie. Występują w różnych kolorach. Moje pudełeczko jest ecru.
Wystarczy je tylko okleić papierem scrapowym (ja wykorzystałam okładkę Ever and Always 2 zestaw AltairArt), dodać parę kwiatków (swoje wycięłam z foamiranu wykrojnikami Lady E Design: Flower 004, Leavers 002), jakieś koronki, dżety i co nam jeszcze wyobraźnia podpowiada...

A tak prezentuje się moje pudełko 





 

4 komentarze:

  1. Kolejne opakowanie fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyszło! Ja też już ozdobiłam swoje pierwsze pudełko na Ferrero Rocher, tylko jeszcze fotki zrobić i na bloga wrzucić :) Bardzo fajne są te bazy na opakowania łakoci w Craft Corner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet mój ulubiony - pięknie ozdobione pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi kobietki, że spodobało się Wam to pudełko :-) Dziękuję za miłe słowa zostawione pd postem <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)