niedziela, 17 marca 2019

Harmonijkowa album w pudełku

Na półkach Craft Corner pojawiła się kolejna nowość - harmonijkowy album w pudełku

Myślę, że wkrótce pojawi się sporo inspiracji, jak go wykorzystać, a póki co - zapraszam na moją.

Wykorzystałam go jako "Pozytywnik", czyli zbiór pozytywnych myśli i cytatów.

Do przyozdobienia wykorzystałam kwiaty i liście wycięte z papieru czerpanego wykrojnikami Lady E Design - Flower 5 (HYDRANGEA) i Leaf 5.
Tak prezentuje się pudełko i album na zewnątrz:








 
  




 
W środku







Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja propozycja i wkrótce sami spróbujecie stworzyć własny album.

4 komentarze:

  1. Fantastyczna kartka ,pięknie dobrane sentencje ,bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka majstersztyk. Idealnie stonowana i pięknie wykonana. Cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i bardzo pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że album przypadł Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)