piątek, 1 marca 2019

Opakowanie na kartkę o nietypowym kształcie

Lubię kartki o nietypowym kształcie. Fajnie się je robi, są oryginalne, świetnie się prezentuję, ale... niekiedy jest problem z ich zapakowaniem. 
I właśnie przed takim problemem ostatnio stanęłam: w co zapakować tę kartkę



Karteczka była prezentem urodzinowym dla koleżanki i chciałam, by była elegancko opakowana.
Szukając odpowiedniego opakowania doszłam do wniosku, że najlepiej się do tego nada pudełko - opakowanie na merci GoatBox w kolorze kraft

Czekoladownik na Merci - kraft  

Pudełko okleiłam papierem scrapowym Craft O'Clock z kolekcji LADIES&GENTLEMEN. Dodałam kompozycję z kwiatków i listków z papieru czerpanego. Wycięłam je najnowszymi wykrojnikami Lady E Design - Flower 5 (HYDRANGEA) i Leaf 5

A tak się prezentuje








I kwiatki w przybliżeniu




4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)