czwartek, 15 lutego 2024

Urodzinowy shadow card dla dostojnej jubilatki

 Dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam na zbliżające się 92 urodziny mojej mamy.

Wybrałam kraftową bazę shadow card od GoatBox. Kartkę przyozdobiłam moimi kwiatkami z papieru (dodałam efekt rosy) i elementami wyciętymi z zestawu Craft O'Clock Felicia - zestaw dodatków Felicia. Użyta przeze mnie ramka21402 Mandalas Dreams – Serwetka #2 – 9cm od SnipArt. Napis od Scrapińca.

By nadać kartce charakteru vintage postrzępiłam i pocieniowałam tuszem brzegi. Tło pochlapałam delikatnie białą farbą. Tekturki pocieniowałam tuszem i przetarłam suchym pędzlem z białą farbą.

A tak prezentuje się moja kartka









4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)