środa, 7 lutego 2024

Słoiczkowe lampiony w szydełkowych "ubrankach"

 Dzisiaj chciałam Wam pokazać 3 lampioniki ze słoiczków, którym zrobiłam ubranka na szydełku. 

Inspirowałam się lampionikami z netu, ale sposób wykonania jest mój własny, robiony w trakcie wykonywania ubranek i ich prucia.

Wykorzystałam słoiczki po miodzie i jogurcie oraz nici bawełniane Maxi (pierwszy i drugi lampionik) i trochę grubsze, ale nie wiem jakie, bo to podarowany motek bez metki.

Efekt moich poczynań możecie zobaczyć na zdjęciach - wielu zdjęciach :-)



pierwszy





drugi





trzeci




4 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Bardzo dobrze Ci wyszły. Na pewno będą ciepłą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodobają się w nowych domkach :-)

      Usuń
  2. Kolejne piękne i budujące nastrój cudeńka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)