piątek, 2 lutego 2024

Niezapominajkowe opakowania na tealighty

 Lubię otaczać się miłymi zapachami. Lubię też patrzeć na palące się świeczki.

Ostatnio pokazałam lampioniki ze słoiczków, które ubrałam w szydełkowane koszulki. Dzisiaj chcę Wam pokazać opakowania na świeczki do nich.

Do ich wykonania użyłam bazy od GoatBox (wykorzystałam mniejsze z pudełek) i papiery ze starej kolekcji Lemoncraft - Forget Me Not. Jestem zadowolona z tego, że udało mi się dopasować moje niezapominajki do tych, które są na papierach kolekcji. Swoje niezapominajki zrobiłam z papieru w kolorze ecru o gramaturze 100g/m2 . Kolorowałam je kredkami akwarelowymi. Środki zrobiłam farbą akrylowymi i markerem. Przykleiłam je do wzoru na papierze, nadając mu przestrzenności.

A tak się prezentują












4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)