poniedziałek, 19 lutego 2024

Malwinka - moja pierwsza maskotka amigurumi

 Kiedy już zaprzyjaźniłam się szydełkiem, zaczęłam mieć swoje marzenia szydełkowanych robótek. Były ozdoby choinkowe: w tym i szpic na choinkę, aniołki, bombki, laleczki, śnieżynki, lampioniki, podkładki pod szklanki. Zrobiłam też ambitniejszy prace: kołnierzyk, top. 

Tym razem postanowiłam zmierzyć się z maskotkami amigurumi.Wzór kupiłam w sklepie Eli z Ella-Art wzory na szydełkowe maskotki. Zaczęłam od Malwinki. 

Nie byłabym sobą, gdybym trochę nie pokombinowała: zmieniłam kolor, wymyśliłam sukienkę i buciki (takie prototypy). Oczywiście sporo jeszcze pracy przede mną, ale nieskromnie powiem, że jak na pierwszy raz, to jestem zadowolona z maskotki. I co najważniejsze - Malwinka sama stoi i nie przewraca się.

A Wy co sądzicie o moim króliczku?










3 komentarze:

  1. Śliczna królisia❣️❣️❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłam ja, Jarząbek 🙈🤪🙈

      Usuń
    2. Cieszę się Ludko, że Ci się spodobała moja Malwinka :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)