czwartek, 8 lutego 2024

Rocznica ślubu - kartka w etui z ruchomymi elementami

 Ostatnio na wirtualne półki Creatikon wskoczyły nowe grafiki do samodzielnego wydruku o tematyce walentynkowo - miłosnej.

Wykorzystałam je do stworzenia kompletu z okazji rocznicy ślubu. Do przyozdobienia kartki i etui (bazy od GoatBox) użyłam: jako tła - karty walentynkowe w róże oraz karty walentynkowe dzieciaczki.

Wycięte postacie i elementy posłużyły mi do wykonania przesuwających się ozdób









A tu prezentacja kartki na filmiku

 

8 komentarzy:

  1. Super to wymyśliłaś ,czyżby to Wasza rocznica ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu <3 Tak, ale dopiero we wrześniu. Skorzystałam z nowości, żeby je pokazać. A karteczka poleży sobie schowana do rocznicy :-)

      Usuń
    2. Ciekawa data hi hi u nas okrągła 50 w kwietniu - tak ten czas leci :)

      Usuń
  2. Pomysłowa, efektowna i piękna, a do tego cała w mojej ulubionej czerwieni. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ta kolorystyka, w tym konkretnym przypadku, wydała mi się najodpowiedniejsza :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)