piątek, 15 grudnia 2023

Urodzinowe "męskie" Dl-ki

Chociaż tyle lat robię kartki, to "męskie" nadal są dla mnie wyzwaniem. 

Z pomocą przyszły mi najnowsze "męskie" kolekcje Creatikon.

Do swojej pierwszej kartki i pudełka wykorzystałam zestaw older gentelmen - zestaw01 - A6 + karty - JPG+PDF i older gentelmen - kawa i kocyk - elementy - PNG+PDF

Niektóre elementy przykleiłam na tekturkach, żeby nadać nieco objętości.

Baza kartki i pudełka w kolorze kraft są marki GoatBox

Druga karteczka jest nieco skromniejsza, ale prze to chyba jeszcze bardziej "męska". Tym razem pracowałam z gotatboxową bazą DL w kolorze kraft, ale otwieraną na krótszym boku.

Oczywiście użyłam też papierów "męskie" kolekcje Creatikon , a konkretnie: older gentelmen - zestaw01 - A4 + karty - JPG+PDF , older gentelmen - kawa i kocyk - elementy - PNG+PDF i older gentelmen - older podróżnik01 - elementy - PNG+PDF

Brzegi pocieniowałam brązowym tuszem i na tekturkowych dystansach podkleiłam tarczę zegara

A tak prezentuje się pierwsza kartka z pudełkiem







i druga







2 komentarze:

  1. I w męskich kartkach już dawno osiągnęłaś mistrzostwo - te są piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci moja droga za miłe słowa, ale one ciągle są dla mnie wyzwaniem :-) Cieszę się, że Ci się spodobały :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)