wtorek, 5 grudnia 2023

"Mikołajkowe" pudełko pełne bombek

 Wkrótce Mikołaj, a niedługo też będą Święta Bożego Narodzenia. Te okazje sprawiają, że obdarowujemy najbliższych prezentami. Dzisiaj chcę Wam pokazać jak opakowałam bombki. dla których zrobiłam "ubranka" na szydełku.

Bombki (pokażę je już wkrótce) są prezentem dla szczególnie mi bliskich osób.

Jako opakowania użyłam bazy goatboxowego pudełka na Raffaelo 150 g w kolorze ecru.

Bazę okleiłam papierem w kolorze czerwonym. Na każdej ściance na środku przykleiłam czarny prostokąt. Potem za pomocą owalnego wykrojnika wycięłam elementy na rękawy, rękawiczki. Ze złotego papieru wycięłam klamrę. Jeszcze czapka - też wycinałam wykrojnikiem (koło) i gotowe.








4 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Piękne pudełko. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję <3 Cieszę się, że spodobał Ci się mój pomysł :-)

      Usuń
  2. Jakie świetne mikołajowe pudełko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)