czwartek, 14 grudnia 2023

Ostanie tegoroczne ozdoby

Dzisiaj pokażę Wam kilka ozdób, które zrobiłam na szydełku. Są to głównie śnieżynki, do których wzory znalazłam na Pintereście.

Ale z jedne z ozdób jestem szczególnie dumna, bo udało mi się pokonać pewną moją "niemoc wykonawczą", a jednocześnie skompletować i ujednolicić ozdoby na mojej choince. Chodzi o szpic. Cała moja choinka ubrana jest na biało. Są na niej szydełkowane i frywolitkowe ozdoby wykonane przez moje koleżanki i mnie. Do kompletu brakowało mi tylko szydełkowanego szpica. I w tym roku udało mi się go zrobić. Przez arkana wykonania przeprowadziła mnie na swoim filmiku Aurelia Myszka Szara 

Teraz jeszcze muszę delikatnie uformować świeżynki i zaczekać, aż w domu zjawi się choinka.



6 komentarzy:

  1. Brawo za wytrwałość i osiągnięcie celu. Piekne wszystkie gwiazdki. Szpic pierwsza klasa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie to wyszło :) moje gwiazdki czekają na usztywnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpic rewelacyjny, brawo! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)