czwartek, 7 grudnia 2023

Świateczny upominek, czyli opakowanie na bombkę

W miesiącu grudniu na grupie GoatBox można wziąć udział w świątecznym wyzwaniu na świąteczny upominek z wykorzystanie goatboxowych baz pudełkowych.

Mam przyjemność inspirowania w tej zabawie. Wykonałam 2 pudełka na bombkę. Wykorzystałam do nich złote bazy pudełek na bombkę/kubek 10x10x10cm oraz Serwetki 9,5cm #3 zestaw białych 100szt GoatBox

Boki pudełek okleiłam papierem scrapowym ze świątecznych kolekcji i przyozdobułam świątecznymi grafikami.

Myślę, że bombki w takim  opakowaniu prezentują się elegancko.













 

2 komentarze:

  1. Cudeńka wychodzące z Twoich rąk zawsze prezentują się elegancko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)