niedziela, 22 maja 2022

Wesoła kredka - pudełko

 W CraftCorner pojawiły się nowe pudełka w kształcie swiecy i kredek.

To fajna alternatywa na komunijny lub szkolny (zakończenie nauki, rozpoczęcie nauki, Dzień Nauczyciela, pasowanie na ucznia) upominek.

Ja przygotowałam pudełko na słodycze w kształcie kredki, dla ucznia, który kończy edukację w mojej szkole. Ozdabiając pudełko chciałam, by dodatkowo spełnił rolę terapeutyczną i stymulował zmysł dotyku naszego wychowanka, dlatego przykleiłam na ściankach kolorowe mini pomponiki. Użyłam też papieru w wielobarwne kropki, by nadać kredce wesołego charakteru. W środku zmieści się całkiem sporo łakoci.

A jak Wam się podoba takie pudełko?


 





4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)