wtorek, 10 maja 2022

Murki, deski - to jest to , co lubię

 Ci, którzy zdążyli mnie już poznać, wiedzą o  tym, że lubię w swoich pracach wykorzystywać elementy desek, czy murku.

Chcę Wam pokazać dwie prac, które robiłam jakiś cas temu, ale ich u siebie jeszcze nie pokazywałam. To skromna karta z motywem murka i album urodzinowy dla małej Katii, która z dala od domu obchodzi w Polsce swoje siódme urodziny. Album ozdobiony serwetką i deseczkami z... papieru wizytówkowego podkolorowanego tuszem. Wszystko zabezpieczone lakierem.

Przód albumu





Tył albumu


kartka

4 komentarze:

  1. Deseczki wyszły Ci fantastycznie:) Album jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się spodobały moje murki i deseczki :-)

      Usuń
  2. Album prześliczny, a kartka elegancka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)