sobota, 28 maja 2022

Urodzinowa DL w styu eko

 Uwielbiam kartki w stylu eko, więc tekturka falista i to jeszcze ta z odzysku świetnie się sprawdza. Do tego kwiatki z papieru czerpanego, wstążka lniana i bawełniana, sizal w kolorze naturalnym, motyl z juty i sporo tekturek od Creatikon - to wszystko złożyło się na wykonanie mojej urodzinowej kartki w stylu eko.
Wszystko naklejone na poziomej bazie DL Goatbox

Kwiatki wycinałam z żółtego papieru czerpanego wykrojnikami Flower 13 - Lady E Design







 

6 komentarzy:

  1. Piękna ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki wyszły Ci wspaniale:) Karteczka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci moja droga dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  3. I ja bardzo lubię kartki w stylu eko - ta jest przepiękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)