środa, 9 marca 2022

Pudełko na jajko

Myślicie już o Wielkanocy? Ja tak, szczególnie jeżeli chodzi o upominki dla bliskich.

Jednym z nich będzie jajko, które wykonałam wg tutka Inspirello.

Niestety miałam problem jak je ładnie zapakować. Na szczęście GoatBox w swojej ofercie ma różne pudełka. Wybrałam pudełko na Raffaello 150g ecru.  

Aby kolorystycznie dopasować je do mojej pisanki wybrałam papiery Craft O'Clock: purple - fuchsia mood duży zestaw 30x30 fioletowo-fuksjowy nastrój i zestaw kwiatów #4 BASIC dodatki do wycięcia fuksja.

Tak wiem jajko i papiery są w fiolecie. Ale kto powiedział, że na Wielkanoc to tylko żółty i zielony jest dobry? 







 

2 komentarze:

  1. Pudełko eleganckie. Fiolet jest symbolem Wielkiego Postu i jak najbardziej pasuje do Wielkanocy, która go kończy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się moja droga, że Ci się spodobało :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)