środa, 16 marca 2022

Mini budka dla ptaków

 Dzisiaj kolejna budka dla ptaków. To taka mini budka - ma 9 cm wysokości.

Ćwiczyłam na niej cieniowania. Przy okazji próbowałam oswoić masę z żabą - zrobiłam z niej dach i pisanki. Nadal podchodzę do niej z rezerwą, ale będę próbowała ją nadal obłaskawić. Poza masą z żabą wykorzystałam farby akrylowe (wypróbowałam farby kupione w Action), masę lekką, mech chrobotek oraz zakupiony w Action klej Textile glue - jest naprawdę świetny.

A tak prezentuje się mój domek dla ptaków:





Budkę zgłaszam na wyzwania Art Piaskownicy - Budka dla ptaków



10 komentarzy:

  1. Przeuroczy domek ! Strasznie podoba mi się kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Craftfanka,Elunia,justiti - dziękuję Wam za miłe słowa <3 Również ta budka przekazana została na kiermasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe jest piękne, powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna cudna budka :) Pozdrawiam, Angi/DT Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  5. Uroczy projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 🙂

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)